LGD "BUD-UJ RAZEM" zatrudni Specjalistę ds. projektów
Zarząd Stowarzyszenia LGD „BUD-UJ RAZEM” ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: Specjalista ds. projektów.
Wymiar etatu – pełny etat
Zatrudnienie: umowa o pracę
Ilość wakatów: 1
Miejsce wykonywania pracy: Plac Kościuszki 5; 97-225 Ujazd
Wymagania obowiązkowe:
- Wykształcenie wyższe, dopuszcza się wykształcenie średnie uwzględniane tylko w przypadku gdy kandydat jeszcze studiuje na kierunku zgodnym z stanowiskiem pracy,
- Znajomość problematyki i doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów z udziałem środków UE,
- Znajomość aktów prawnych: prawo o stowarzyszeniach, ustawy o organizacji pożytku publicznego i wolontariacie, ustawa o fundacjach, ustaw i rozporządzeń dotyczących PROW,
- Umiejętność posługiwania się programami komputerowymi, w tym edytorami tekstów i arkuszami kalkulacyjnymi,
- Prawo jazdy kat. B.
- Doświadczenie zawodowe w zakresie realizacji projektów na terenach wiejskich,
- Doświadczenie w aplikowaniu o dofinansowanie projektów,
- Doświadczenie w pracy w organizacji pozarządowej lub społecznej grupy nieformalnej,
- Odporność na stres.
Zakres zadań:
- Realizacja bieżącej pracy biura LGD,
- Weryfikacja pod względem formalnym i merytorycznym wniosków o przyznanie pomocy w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020,
- Opracowywanie dokumentów związanych z oceną i realizacją wniosków aplikacyjnych,
- Analiza wniosków Beneficjentów o dokonanie zmian w projektach,
- Przygotowanie umowy o dofinansowanie projektów grantowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020,
- Prowadzenie sprawy związanych z odzyskiwaniem kwot i zamknięciem projektów grantowych w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020 oraz przygotowywanie i przekazanie dokumentów do archiwizacji,
- Weryfikacja wniosków o płatność składanych przez Beneficjentów działań w ramach „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER”,
- Przygotowanie kontroli Grantobiorcy: przygotowuje, wysyła i gromadzi korespondencję związaną z powiadomieniem o kontroli,
- Wykonanie czynności kontrolnych zgodnie z obowiązującymi procedurami,
- Opracowanie projektów dokumentów pokontrolnych i przekazanie ich bezpośredniemu przełożonemu,
- Sporządzanie wymaganych sprawozdań dotyczących realizacji działań kontrolnych,
- Monitorowanie Beneficjentów zgodnie z obowiązującą wewnętrzną procedurą,
- Monitorowanie przebiegu wdrażania projektów i osiągniętych wskaźników produktu i rezultatu,
- Obsługa potencjalnych Beneficjentów : udzielania informacji beneficjentom nt. możliwości otrzymania dofinansowania oraz obowiązujących przy składaniu wniosków dokumentów, zasad i procedur,
- Sporządzanie sprawozdań dla UM,
- Obsługa archiwum Stowarzyszenia,
- Prowadzenie działań z zakresu monitoringu i ewaluacji określonych w LSR,
Kandydat zobowiązany jest złożyć:
- list motywacyjny;
- życiorys – curriculum vitae;
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach;
- dokumenty poświadczające staż pracy;
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie;
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji w Lokalnej Grupie Działania „BUD-UJ RAZEM” zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922);
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać w terminie od 19.04.2017 r. do 05.05.2017 r.
na adres:
Stowarzyszenie LGD „BUD-UJ RAZEM”
Plac Kościuszki 5; 97-225 Ujazd
- osobiście w Biurze LGD, od pn-pt w godzinach 8:00-16:00
- pocztą (decyduje data wpływu do biura) na podany adres
Etapy konkursu:
- Złożenie dokumentów przez Kandydatów;
- Rozmowa kwalifikacyjna;
- Ogłoszenie wyników;
Autor: Izabela Tokarska. Data: Środa, 19 kwietnia 2017r. 2537 wejść.